Szexi sztorik

Valós és elképzelt történetek...

Hozzászólások

  • wannabe: igazan kar hogy nincs tobb... (2008.08.09. 23:52)

Archívum

2008.03.15. 16:55 | squill | Szólj hozzá!

feljön hozzám. de még nem tudja mi vár rá. egy frissítő masszázsra vágyik, de azt ugyebár sokféleképpen lehet.
felcsönget. akkor én már készen állok. nincs rajtam egyéb, mint combfix, tanga, melltartó, és ezek tetején egy sejem lebernyeg, ami a fenekem alatt végződik.
az ajtó nyitva. bejön. azonnal elkapom, hogy ne lásson meg engem, megfordítom és bekötöm a szemét.
- kérlek ne leskelődj!
- oké.
leveti a kabátját, cipőjét. bekötött szemmel nehézkes, de segítek neki. aztán beterelem a hálóba. ott már minden készenáll. illatos gyertyák égnek. derékig levetkőztetem, majd hasrafektetem az ágyon. mégpedig keresztben, hogy a szekrényen lévő hatalmas tükörrel szemben legyen. szeme még mindig bekötve.
előveszem a masszázsolajat. rátelepszek a hátára, illetve a derekára. jó sok olajat veszek a kezembe, majd gyengéden masszírozni kezdem. teljesen kivan. látni akar. hát tessék. leveszem a szeméről a kendőt. megpillantja kettőnket a tükörben. elégedetten elmosolyodik.
- lazulj el kérlek... - mondom neki.
nem kell kétszer kérni. a rajtam lévő selyem nem sokat takar. ki-kivillan a testem. élvezettel figyel. és élvezettel veszi tudomásul, hogy a masszírozás igencsak jól megy nekem.
egy idő után zavarni kezd a selyemcucc. leveszem. elismerő hümmögés a jutalmam.
simogatom, kenegetem, csúszkál a hátán a kezem. közben mocorgok rajta.
egymást nézzük a tükörben. szinte felfal a szemével. látszik, hogy nagyon kíván már. még soha nem szexeltünk. ez lett volna/lenne az első alkalom. régóta készülünk rá.
egy idő után magamat kezdem simogatni. incselkedve nézek a tükörbe. ez már felhívás egy keringőre.
amúgy is elfáradt a lábam, hogy rajta üljek, hát lemászom onnan. sőt, csak kicsit megmozdulok, kicsit enged a szorításom, ő máris felülkerekedik.
hanyattdönt. csókolni kezd. simogat. kezével feltérképezik a testem minden apró szegletét. és csókol. nagyon jól, nagyon finoman csókol. egy hétig bírnám, folyamatosan.
észrevétlenül kikapcsolja a melltartóm. a bimbóim morzsolgatja, szopogatja, szívogatja, harapdálja. csókjaival egyre lejjebb halad. bejárja az egész testem.
rövid időn belül a combjaim között köt ki. hevesen nyaldos, csókol, leveszi rólam a bugyit.
én már remegek és lucskos vagyok az izgalomtól. nagyon kívánom őt.
egyszercsak belémnyal. mélyen. a csiklóm szopogatja. köröz körülötte a nyelvével. megdug a nyelvével, az a legjobb. végignyalja a fenekemet, mindenhol. izgat, ahogy a körszakálla hozzámér. bedugja a puncimba az egyik ujját. mozgatja ki és be. megtalálja a G-pontomat, azt izgatja. közben szopja a csiklóm, a másik kezével pedig a mellem markolássza. combjaim szorítják a fejét. lassan-lassan elindul bennem az érzés, mindenem görcsbe rándul, végül spriccelve és üvöltve élvezek el. még mindig szorítom a fejét, testem átjárja az orgazmus, a gyönyör, nehezen nyugszom meg. percekig vonaglok.
mikor enged combjaim szorítása, feljebb kúszik, csókolni kezd. érzem a puncim ízét a szájában. nagyon finom vagyok! - állapítom meg magamban.
még el sem jutok a gondolat végére, amikor azt érzem, hogy kőkemény farka belémcsusszan. semmi durvaság, csak szépen, finoman. közben csókolja a nyakam, mindenem.
lassan mozogni kezd bennem. először csak óvatosan, majd tövig nyomja belém a szerszámát és egyre hevesebben mozog. én ölelem, szorítom magamhoz és azt lihegem a fülébe:
- dugj! keményebben dugj!
ez felkorbácsolja teljesen szenvedélyét. vad mozgásba kezd. percekig dug. egyre gyorsabban. aztán egyszercsak kiveszi a farkát, a melleim közé teszi. odaszorítom. mozgatni kezdi, majd nem bírja tovább és elélvez. beterít mindent a spermája. a melleim, az arcom, a szám... mindent.
fáradtan rogyik össze mellettem az ágyon. piheg, miközben én szétkenem magamon az édes nedűt, majd lenyalogatom az ujjaimat is.
végül lágy, finom csókban forrunk össze...

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztori.blog.hu/api/trackback/id/tr48382089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása