Szexi sztorik

Valós és elképzelt történetek...

Hozzászólások

  • wannabe: igazan kar hogy nincs tobb... (2008.08.09. 23:52)

Archívum

2008.03.16. 18:04 | squill | 3 komment

hirtelen határoztuk el magunkat. a lakásomtól 2 saroknyira dolgozik. már csak egyedül volt bent. este 9 után járt az idő. bementem hozzá.
elszívtunk egy cigarettát az udvaron. aztán bementünk.
nem sokat teketóriázott, megcsókolt. bementünk a tárgyalóba. folyamatosan csókolóztunk, simogattuk egymást.
derékig levetkőztetett, leültem egy székre. elém állt. kigomboltam a nadrágját. ott meredezett a farka előttem.
szopni kezdtem. ő meg a bimbóim csavargatta, a melleim fogdosta. egészen tövig el tudtam nyelni a farkát. jó nyálasan szoptam, és nagyon sokáig. már majdnem elment, de még nem akarta. inkább velem kezdett foglalkozni.
felültetett a tárgyalóasztalra. vagy inkább felfektetett. alulról is levetkőztetett. és nyalni kezdett. addigra én már nagyon fel voltam izgulva. nagyon jól nyalt. a kezét is használta, de igazából nem tudtam eldönteni, hogy éppen a nyelvét vagy az ujját érzem.
olyan gyorsan elélveztem, hogy az nem igaz. a sok nedvem csak folyt, fröcsögött ki az asztalra. nem is kellett síkosító, simán belémcsusszant a farka.
feküdtem a tárgyalóasztalon, a lábaim az ég felé, ő pedig ott dugott. az asztal éppen ideális magasságú volt ehhez.
ő sem bírta sokáig, mielőtt elélvezett volna, kivette a farkát belőlem és a hasamra spriccelt. beterítette mindenemet. én meg szétkentem magamon.
aztán kicsit megmosakodtam, felöltöztem és hazamentem. ő még maradt és dolgozgatott kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztori.blog.hu/api/trackback/id/tr37383430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suni 2008.07.03. 18:22:37

és aztán beleért az ujjad a bilibe és felébredtél

wannabe 2008.08.09. 23:51:24

suni, azert olvasni tudsz, vagy csak diktaltad a kommented?
mert ha igen, akkot talan ha az alcimet megnezned...
"Valós és elképzelt történetek..." mondom, "elkepzelt".
felfogtad, ugye...

egyebkent squill, hatalmas gratula,
remek kis sztorik, elvezetes stilusban talalva,
komolyan nagyon jok.:)

wannabe 2008.08.09. 23:52:27

igazan kar hogy nincs tobb...
süti beállítások módosítása