Szexi sztorik

Valós és elképzelt történetek...

Hozzászólások

  • wannabe: igazan kar hogy nincs tobb... (2008.08.09. 23:52)

Archívum

2008.03.16. 17:21 | squill | Szólj hozzá!

a Margitszigeten, a Palatinus strand előtt találkoztunk. nem volt sok ideje rám. bementünk a fák közé, leültünk egy padra. sötétedett már, de még nem volt teljesen éjszaka.
csókolózni kezdtünk. simogatott. közben figyeltük, hogy jönnek-e járókelők arra.
benyúlt a bugyimba. a csiklómat izgatta, ujjazott. közben csókolt, simogatott tovább.
aztán kigomboltam a nadrágját. ráborultam a farkára és szopni kezdtem. ő őrködött, míg én szoptam. nagy a farka, nem igazán tudtam tövig elnyelni. gyengéden nyomta a fejem a farkára. én pedig egyre hevesebben szoptam.
aztán egyszercsak a számba élvezett, én pedig elnyeltem az édes nedüt, az utolsó cseppig.
ölelkeztünk még, csókolóztunk, majd hazamentünk.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztori.blog.hu/api/trackback/id/tr4383368

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Este site 2017.08.29. 06:18:40

How to tell if you overdosed on adderall - gqaikem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása