Szexi sztorik

Valós és elképzelt történetek...

Hozzászólások

  • wannabe: igazan kar hogy nincs tobb... (2008.08.09. 23:52)

Archívum

2008.03.15. 14:37 | squill | Szólj hozzá!

sokszor találkoztunk már. közel is áll valamennyire hozzám. ez az este viszont más.
feljött. alkohollal és fűvel kezdtük oldani a feszültséget. illetve inkább a zavart. mindketten ugyanazt akarjuk. egymást. mégis, valami miatt nem megy ez olyan egyszerűen.
egyszercsak támad egy ötletem.
- figyelj. átöltözöm. előveszem a kurvás szerkóm. de ne röhögj. kb. 15 éve lopkodtam össze a kollégiumi szobatársaimtól. szóval nem a legújabb divatot tükrözi. de én már akkor is készültem arra, hogy kurva leszek. egy ribanc. aki elvarázsolja a férfiakat.
- rendben.
bemegyek a hálóba. már alapból rajtam van a farmer és a felsőm alatt egy fekete combfix, egy fekete csipkés tanga és a hozzátartozó melltartó. ez a kombináció rajtam is marad. felveszek rá egy világoszöld, kicsi, pántos felsőt. alig takar. meg egy neonzöld sztreccs szoknyát. ez tényleg 15 éve volt divat. szinte mindent megmutatnak ezek az apró, testhezálló cuccok.
félve kisettenkedek a nappaliba. a szeme elkerekedik. elmosolyodik kicsit, de inkább a megdöbbenés lesz úrrá rajta. érzem, hogy kíván. már a szemeivel fel tudna falni. persze nekem ez nem elég. azt akarom, hogy megőrüljön. éppen ezért odaállok mellé. a kanapén ül, a nadrágja már dagad. ágaskodik a férfiassága.
hátat fordítok neki, kicsit szétteszem a lábam és lehajolok.
- jaj, várj, meg kell igazítanom a harisnyám.
majd simogatni kezdem a lábamon a csipkét, mintha igazgatnám. közben hátranézek. az elé tárulkozó látványtól teljesen elalél. ugyanis a szoknya a fenekem feléig felcsúszik és kivillan a puncim, amit a kicsinyke tanga takar csak. gyönyörű kerek fenekemen egy fekete csík, a bugyi, mely azért amit kell, azt láttatja.
nem bír magával. gombolni kezdi a farmerjét. a farka már majd szétrobban. én továbbra is csak a lábom simogatom, közben kacéran nézek rá.
ő közben felém nyúl. megsimogatja a fenekem. majd benyúl a lábam közé. hosszan simogat. még csak bugyin keresztül. én egészen nedves lettem. pucsítok, ő pedig simogat. majd egyszercsak belenyal a fenekembe. ujja pedig besiklik szeméremajkaim közé. nyalogat és ujjaz. ingerli a csiklómat. egyre nehezebben vesszük a levegőt.
megfordulok. hanyattdöntöm a kanapén. a feje fölé térdelek, úgy nyalatom magam vele. mindig ez volt az álma...
a farka meredezik, lüktet. ha nem verné ki naponta többször, már rég elsült volna.
egyre hevesebben nyal. közben az ujjai sem tétlenek. belemarkol a fenekembe is. ez az, amit én nem bírok sokáig... hörögve elélvezek. bele a szájába. minden csepp nedvem ott köt ki. meg az arcán. ő pedig élvezettel lefetyel. imádja.
már alig kap levegőt az izgalomtól, hát lejjebb csúszok. közben megszabadít a felsőmtől, meg félig-meddig a melltartómtól is. sokkal izgalmasabb, ha kicsit marad is rajtam valami. a szoknya a derekamra felcsúsztatva. a bugyi félrehúzva.
szépen lassan beleülök a farkába. olyan nedves vagyok, hogy semmi gondot nem okoz tövig befogadnom. mozogni kezdek rajta. ő csókol. hol a számat, hol a melleimet. harapdál, nyalogat, szopogat, markol ahol csak ér.
csípőm pedig egyre hevesebben mozog. már felül. átölel. magához szorít. teljesen összeolvadunk. együtt mozgunk. minden rezdülésünk egyszerre történik.
gyorsabb tempót kezdek diktálni. ömlik rólunk a víz. szétcsókoljuk egymást, majd egyszercsak belemarkol a hajamba, eltartja magától a fejem.
belenéz a szemembe, hosszan és elélvez. a semmivel össze nem téveszthető hangot adja ki magából. újra magához szorít. ölel és kapkodja a levegőt. hatalmasat élvezett. percekig nem tér magához.
érzem ahogy belémömlik spermája. eláraszt a forró nedv.
aztán sokáig maradunk még így. egymásra borulva, ölelkezve...

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztori.blog.hu/api/trackback/id/tr26382066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása