Szexi sztorik

Valós és elképzelt történetek...

Hozzászólások

  • wannabe: igazan kar hogy nincs tobb... (2008.08.09. 23:52)

Archívum

2008.03.16. 16:30 | squill | Szólj hozzá!

hosszan sétáltunk a Városligetben, majd nála kötöttünk ki. a lakásán.
akkor találkoztunk először. nagyon tetszett, kíváncsian vártam, mi fog történni.
megmutatta a kecóját. aztán leültünk egymás mellé és tovább beszélgettünk. közben zenét hallgattunk. így ment ez vagy 3 órán keresztül. ekkor már azon vettem észre magam, hogy belékarolok, vagy ő belém, már nem is tudom. egyszercsak nem bírt magával tovább, felémfordult és megcsókolt.
nagyon édes volt a csókja. nagyon finom. soha nem éreztem/tapasztaltam addig ilyet. csókolóztunk. nagyon sokáig. szenvedélyesen, de finoman.
aztán felállt  a székből és elém térdelt. simogatott, ölelt, csókolt tovább. keze teljesen bejárta a testem. akkor már régen nem volt részem ilyesmiben, így gyorsan felizgultam. mondhatni, remegtem az izgalomtól. mélyeket sóhajtottam. közben gombolgatta a blúzom, igyekezett minden ruhadarabtól megszabadítani. szinte észrevétlenül meg is történt.
én akkor még tiltakoztam.
- kérlek!!! nem lehet. haza kell mennem. hajnalban indul a vonatom. el kell érnem.
- ne már! ne csináld ezt velem! egy hete a fotóidon élek!!... szeretkezni akarok veled...
őszintén szólva én is akartam. akkor már szinte mindegy volt, hogy megtörténik-e vagy sem. de hát akkor már inkább történjen meg.
először csak derékig vetkőztetett le. meglátta a melleim és kész lett.
- egy kezemben nem fér el, külön-külön sem... ahhhh...
csókolta, szerette őket. nagyon élvezte. és persze én is...
aztán a nadrágból, cipőből is kiszabadított. a puncimat simogatta, bugyin keresztül. teljesen nedves voltam.
- menjünk fel a galériára! szeretkezni akarok veled! nagyon kívánlak!
itt már semmi ellenállást nem tanúsítottam. felmentem vele a galériára. leketetett az ágyra. végigcsókolta a testem. a hasamra különös gondot fordított. bejött neki, hogy nem vagyok deszka csaj.
nemsokára bennem volt a farka. nem túl hosszú, de vastag farok. dugni kezdett, közben a mellemmel játszott. kis idő múlva megfordultam, hátulról hatolt a puncimba.
ütemesen mozgott,  markolta a fenekem.
- nem merem átfogni a hasad, annyira izgató, hogy egyből beléd élvezek...
huh, hát így sem bókolt még senki. ez engem is felkorbácsolt. mozgott még egy darabig, majd közepesen hangos kiáltás kíséretében a hátamra, fenekmre élvezett.
aztán pilledten heveredett mellém az ágyra.

A bejegyzés trackback címe:

https://szexisztori.blog.hu/api/trackback/id/tr66383306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása